Beraat kandili Gecesi Yatsı Namazı

Kurban öncelikle S.a. diyerek başlayalım izlenimlerimize askere gidene dek ve belki de askerden dönünce izlenimlere devam ederiz inişallah ;)

Mübarek sünnete başladık adamın biri girdi safa sıkıştırdı bizi Allah razı gelsin ondan safa riayet ettiği için ama mübarek namaz kılar farz gelir imam Allahu Ekber demeden rukuya gider secdeye
koşar deli oldum sonrada üzüldüm ahirette soracaklar neden imama riayet etmedin biride Allah islah eylesin tavugun yerden bugday tanesi gadaklaması gibi kalkıyo oturuyo kıyam yapıyor hoş benim daha önceki halimi hatırlattı bana bende öyleydim ama Rabbime şükürler olsun şimdi namaz kılarken feyz alıyorum mutlu oluyorum neyse yeterli bu kadarı ile deme o ki namazı dosdoğru emrolundugun gibi kıl mübarek insan sana sola bakma tavugun bugday alması gibi namazından çalma amin derken duada bağırma normal bir şekilde amin de ria karışmasın şeytan dürtüklemesin mübarek S.a görüşmek üzere ;)

Post a Comment

Daha yeni Daha eski